• Гарантія на сервіс

Гарантія та сервісне обслуговування

Я можу обміняти товар або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживачів».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:
 
  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. д .;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром.

У разі, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін товару.

Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.
 

Де і як можна зробити обмін або повернення товару?

Обміняти або повернути товар можна в магазині нашої мережі https://new.citrus.ua/stores/, в якому ви придбали Товар.

При собі вам потрібно мати товар, упаковку і комплектуючі до нього, гарантійний талон і товарний чек.

Якщо ви перебуваєте в іншому місті, де немає Цитруса, товар необхідно відправити «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел .: 0-800-20-70-30. Умови обміну або повернення товару вказані вище.
 

Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?

У разі, якщо Товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до Продавця у якого ви придбали товар або в сервісний центр, контактні дані якого ви можете знайти в гарантійному талоні або за тел. 0-800-20-70-30 (безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів, пн. - пт. з 9:00 до 21:00)
 

Яка гарантія на цей товар?

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається на термін від 14 днів до 36 місяців, в залежності від товару. Гарантія може бути представлена ​​виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантійних обов'язків служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.
 

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, у Товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:
 
  • товар з повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка ...);
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».
 

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушення схоронності гарантійних пломб;
  • наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • якщо серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті вироби, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
  • якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
 

Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на Товар у разі:

  • випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм експлуатації;
  • пошкодження або ненормальне функціонування товару, викликане завантаженими програмами;
  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення тощо;
  • наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
 

Гарантійні зобов'язання не поширюються:

  • на програмні продукти, що поставляються разом із виробом;
  • на програмні продукти, які не поставляються разом із виробом;
  • на дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою виробу.
 

З питань сервісного обслуговування і повернення товару дзвоніть нам за тел .: 0-800-20-70-30 * (щодня з 09:00 до 21:00)